قفسه بندی فلزی و فروشگاهی

تولید کننده و فروشنده انواع قفسه ، قفسه بندی فلزی ، قفسه بندی فروشگاهی ، قفسه بندی انبار و ..

قفسه بندی فلزی و فروشگاهی

تولید کننده و فروشنده انواع قفسه ، قفسه بندی فلزی ، قفسه بندی فروشگاهی ، قفسه بندی انبار و ..



مجموعه قفسه بندی ، تولید کننده و فروشنده انواع قفسه ، قفسه بندی فلزی ، قفسه بندی فروشگاهی ، قفسه بندی انبار و .. در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. مجموعه ی بزرگ قفسه بندی ما سعی کرده است تا تمامی انواع قفسه بندی را برای مشتریان گرامی فراهم نماید. قفسه بندی از دیرباز موضوع مهمی برای شرکت ها ، خانه ها ، انبار ها و ... جهت افزایش فضا و استفاده حداکثری از فضا بوده است و در فواصل مختلف در گذر زمان پیشرفت های زیادی داشته است. تمامی محصولات ما دارای حمل رایگان می باشد و کارشناسان ما آماده مشاوره به صورت کاملا رایگان به شما هستند تا بتوانید با توجه به فضای خود و نوع کالا هایتان بهترین انتخاب را داشته باشید . افتخار ما مشاوره صادقانه به مشتریانمان می باشد . در صورت نیاز همین الان می توانید با شماره 22198581 تماس بگیرید.

قفسه بندی انواع بسیار متنوعی دارد که سعی کردیم در این سایت انواع مختلف آن را جهت آشنایی بیشتر شما توضیح دهیم .

  • ۰
  • ۰

در صنایع امروزه با توجه به نیاز استفاده بهینه از فضا و صرفه جویی در زمان سیستم های قفسه بندی نقش بسزایی در کمک به این مقوله ایفا می کنند و به ویژه در صنعت انبارداری و لجستیک این نیاز بیشتر خودنمایی می کند.
به فراخور نیاز کاربران و نوع استفاده آن‌ها از فضا و چیدمان و محصول مورداستفاده در انبار، سیستمهای قفسه‌بندی انبار توانسته با تنوع محصولات و طرح‌های مختلف گام مهمی در جهت رفع نیاز اقشار مختلف و صنایع بردارد.

 

انواع سطوح سیستمهای نگهداری مواد و کالاهای انبار
1- قفسه‌بندی ثابت
2- قفسه‌بندی متحرک (پویا)
3- انبار تمام اتوماتیک (خود سوله)
4- قفسه‌بندی فروشگاهی
5- سازه‌های فلزی پیش‌ساخته
6- ظروف نگهداری مواد و کالا
7- تجهیزات بارگذاری و باربرداری
8- سیستم‌های انتقال مواد و کالا


1- قفسه بندی ثابت
پرکاربردترین طیف سیستمهای قفسه‌بندی انبار این نوع می‌باشد که خود شامل انواع مختلفی است:
1-1 پالت راک
1-2 راهرو باریک
1-3 خود راهرو (درایوین)
1-4 بازویی (کانتی لور)
1-5 راک کفپوشدار سنگین(بالکی راک)
1-6 کفپوشدار سبک (لانگ اسپن)
1-7 مشبک (پیچ و مهره‌ای)
1-8 دفتری (ایزی رکت)

2- قفسه بندی متحرک
از جدیدترین، به‌روزترین و پیشرفته‌ترین نوع سیستم‌های قفسه‌بندی انبار است که با بهره‌گیری از فناوری مکانیکال و الکتریکال توانسته نقش بسزایی در پیشبرد اهداف صنایع و سازمان‌ها ایفا نماید و شامل موارد ذیل می‌باشد:
2-1 موبایل راک
2-2 شاتل درایوین
2-3 خود جریان
2-4 خود تغذیه
2-5 خود برگشت
2-6 بایگانی متحرک


3- انبار تمام اتوماتیک (خود سوله)
این سیستم درواقع یک پالت راک مخصوص است که سازه آن توان تحمل بارهای سقف و دیوار را دارا می‌باشد. به‌طوری‌که عملاً مشتری هزینه‌های ساخت یک سوله اعم ار بتن‌ریزی فونداسیون تا اسکلت و خرپا را به نفع خود صرفه‌جویی می‌کند.


4- قفسه بندی فروشگاهی
این نوع قفسه‌بندی بدلیل شکل ظاهری و نوع طراحی لوکس مناسب جهت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هایپر مار کت‌ها و سوپرمارکت‌های بخش خصوصی می‌باشد. در عصر حاضر و با رویکرد عرضه کنندگان کالاهای اساسی و فروشگاهی به روش عمده فروشی و اداره آنها بصورت هایپر مارکت و فروشگاههای زنجیره ای این نوع قفسه تاثیر زیادی در فضاسازی و ساختار سازی فروشگاهها دارد.


5- سازهای فلزی پیش ساخته
سازه‌ای است برای استفاده مفید از ارتفاع سالن‌های موجود، که ساخت سالنهایی طبقاتی را میسر می‌سازد و کاربری آن در سالن‌های تولید، انبارها و نمایشگاه‌ها به‌منظور ایجاد سالن‌های دوطبقه تولیدی مونتاژ، دفاتر کار و نگهداری مواد و کالاست. با نگاهی دقیق به این نوع سازه در می یابیم که استفاده از این سیستم ها از لحاظ هزینه و زمان بسیار به صرفه تر از سازه های ساختمانی است و بزرگترین مزیت این سازه ها پرتابل بودن و امکان جابجایی و کاهش و افزایش آنها در مقاطع طولی، عرضی و ارتفاع است.


6- ظروف نگهداری مواد و کالا
این سیستم شامل انواع پالتها است که کمک شایانی در حمل‌ونقل و نگهداری کالاها می‌نماید. از نمونه های پر کاربرد ظروف نگهداری مواد و کالاها می توان به انواع پالت اشاره نمود. سیستم های انبارداری پیشرفته و بهینه همواره از مناسب ترین ظروف جهت جابجایی مواد و کالاها استفاده می نمایند.


7- تجهیزات بارگذاری و باربرداری
شامل انواع وسایل حمل‌ونقل کالاست (پالت تراک –استاکر –لیفتراک –ریچ تراک) که نقشی اساسی در صنعت انبارداری و لجستیک انبار دارد و کمک بسزایی در تسهیل و تسریع در جابجایی کالاها و کاهش زمان جابجایی و انبارش کالاها دارد.


8- سیستم‌های انتقال مواد و کالا
شامل انواع بالابر، هم‌سطح کننده، میز گردان، شاتل و انواع نقاله می‌باشد.

 

  • ۹۸/۰۷/۱۴
  • الهه عالمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی